känner mej typ dum

asså jag har typ följt o.c sen det började och vart den som bara vägrat att kolla i förväg.. utan suttit där på onsdagarna kl 21 å så..längtat hela veckan efter detta magiska ögonblick när introt drar i gång och typ ryst varje gång....
men så gjorde jag det man absolut inte får göra... de började förra onsdan när de va säsongspremiär.. å jag typ halv kollade.. vet inte varför.. men ja va la upptagen me clara typ.. så laddade jag ner de avsnittet i förrgår å kollade för att komma i kapp.. sen kunde jag bara inte låta bli... jag laddade ner alla 11 som kommit ut på nätet.. så kollade jag på 4st i stället.. va fan ska jag göra nu på onsdagarna...?? ska jag kolla på alla 11 å ba skita i tv säsongen.. de blir så fel.. jag känner ändå att jag svikit en tradition.. de e liksom som å fira jul i november.. eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback