fredan

  • jag fick en massa presentkort, en mössa och en oljelampa
  • man skulle nästan kunna säga att jag är buksyster/svåger med min bror (fast ändå inte)
  •  jag har blivit vuxen, valt att gå från en förfest och tänkt, det finns en dag i morgon oxå
  •  jag har inte suttit vid en dator sedan i torsdags.. fatta.. lååång tid
  • gick en heldag på torget i mina dagen innan kläder, dvs en kort kjol och en lånad sjuktstor collage tröja.. shit va jag såg ut.. men som man vaknar får man gå.. eller hur säger man?? höhöhö!!
  • jag hittade ca 20 st 20lappar i min väska när jag vaknade i lördas.. funderar på om de e folks växel som jag bara råkat lägga i min väska i stället för att ge tillbaka... hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback