första gången som...

hm.. rubriken fick mig att tänka på malin öberg.. hon gillade låten "första gången" me Magnus Uggla... men va jag egentligen menade va att de e första inlägget här.. men men

nu vaknade dock min lilla docka.. bäst å ta henne innan jag fortsätter det här.. sen kan ja ju även tacka Nora som fick mig att klicka in på denna sidan å kom på den briljanta idén att börja Blogga på riktigt ( om man bortser från beroendet man har på Nattstad.se dock ; )

vill att folk ska se hur söt hon e.. så ja får nog lägga in lite bilder senare...

hmm.. borde man kanske berätta lite om sig själv så här första gången?
- ja e 21.. på freda
- jag har en dotter.. som e lite över 6 månader.. Clara heter hon..
- jag är separerad me hennes pappa sen ett litet tag tebax.. vilket egentligen borde va jätte jobbigt men kan inte annat än säga att det nog var på tiden.. tror de flesta som känner mig skulle uttrycka sig det samma..
- jag är just nu mamma ledig.. men hoppas fortsätta plugga i augusti för att senare kunna söka in på Pedagogen/förskolelärare utbildningen..

vad händer annars i mitt liv.
- går igenom en vårdnadstvist..
- umgås me mina underbara vänner..
- festar när jag e barnledig
- hänger på öppnaförskolan me en massa andra uttråkade mammor som inte har nått bättre ör sig än dricka kaffe och prata bajs å röda prickar hela dagarna
- pratar en väldig masa i telefon, för å inte tala om hur mycket sms jag skriver varje dag..
- kollar en himla massa på film och serier... (tjuvtitta på 4 avsnitt OC i går, vilket borde va olagligt)

nää.. nu får de räcka..
ska i väg på en lång promenad.. men claras blivade kille å hennes goa mamma...

ha de.. hej köss å pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback