21

då har man fyllt år igen.. måste ändå säga att dagen inte började allt för bra. jag var sjukt irriterad över folk som inte hade ringt och kände mig allmånt bortglömd.. men självklart ringde alla till slut..
ja va ute på stan å handlade.. en åkpåse till lillan  lite andra saker.. kväkkens utstyrsel... kort jeans kjol och ett grått linne... jätte fint måste jag säga..
sen mötte ja sanna å karin å vi drog hem.. käka smörgåstårta,,
billy hämta clara å vi tog lite vin.. mötte maria å anna kom...

sen va de middan.. alla utom kersti kom.. ja e sjukt irriterad måste jag erkänna. så gör man inte...
go mat..
sen vasa stan sjuuuukt mycket folk... å alina kom.. eller hon va oxå där liksom...
massa dricka å ja pröjsa inget... typ en redbull vodka eller nått.. men fan inte mer... asså kvällen började jätte bra..alla va lagom påverkade... men sen hände nått.. när vi kom till inferno.. allt ba flippa över.. jag å david.n. hade ett långt seriöst samtal över nått jag itne minnns.. min bror ville slåss-- alla va fulla.. sanna gick hem.. monica va mest lack över att jag skulle sova hos sanna.. fast vem sov hos er???

jaja... dom lämna oss å åkte... vi gick te karins jobb å skulle äta... men jag kunde inte ätamin korv pga min dumma käke...
bråka lite me jon i telefon... han ba vägrade hämta oss...
120kr fast pris, tre tjejer från vasa te frölunda... bra..!!
sov hos brandin.. drack citron saft.. gott...

va hos maria dan efter.. i lördas asså... vi mådde sjukt dåligt båda två.. ångesten bara gick över öronen.. vi va på torget å så.. åt lunch. å köpte en topp..

sen va de de där coktail partyt i lördas.. fast vi va vuxna nog att gå från förfesten pga div saker.. magen å synen.. jag tappa helt seriöst halva min syn.. såg itte längre än 2 meter framåt.. vi åkte i alla fall hem å kolla sex and the city..

å igår va ja på midda hos maria å simon å mackan va där.. potatis gratäng å pannbiff.. sjukt gott..
sen bar de te jocke....

ha de hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback