onsdag.. betyder bara en sak

att det är o.c som gäller.. fast ja.. jag har ju bara sett 11 avsnitt denna säsongen redan.. men de ska inte skrivas om här.. O:C!

jag har vart sjukt trött idag.. vet inte vad som flög i mig i går. men mådde lite bättre idag i alla fall..
fast de känns som ja e på väg in i nån trans.. nån blandning av trötthet och stress.. men i natt ska ja sova.. utan en massa måsten och uppvaktning av min prinsessa... bara sova och njuta. dock måste jag komma klart på filmen:
the exorcism of emily rose...

har vart på midda i kväll sjukt gott och roligt.. trivs i sällskapet...
kyckling, krocketter, blomkol och sallad.. sen semla å choklad tårta... mmm-- mumma.. sen va ja ju enbart tvungen att se O:C igen, nu me text.. så man fattar allt.. haha man missar en del ändå när man ser på engelska.. och dessutom just detta avsnittet som va me fransk text.... hhah fick en present oxå .. gulligt.. ett askfat.. hihi!!! snällt!!

jag har nog inte insett de själv förän nu.. hur bra det egentligen är.. keep on going.. like!!!

nä.. nu vill jag bara slappa å ta igen mej lite... ha de bäst å pussar från mej

-du förstör bara för dig själv med ditt patetiska beteende... att du inte fattar-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback