heroes

har precis sett första avsnittet av serien "heroes".. den verkar helt sjukt bra.. får fortsätta en annan dag...

igår va ja "barnvakt" åt clara 1 tim på min "lediga tid" billy skulle iväg å ta truck kort.. så ja va hemma hos han... sen hjälpte ja te å packa å rensa våra saker.. han flyttar ju nu i veckan till den nya lägenheten. som tack för att jag ställde upp körde han till ikea, vi köpte ett täcke te clara eftersom jag inte hade nått...vi va även och kolalde på ny barnvagn efter lite snack om att sälja den vi har...
har lagt upp den på blocket nu
sen fortsatte vi att fixa bort alla saker... och sen drog ja hem..... fick även ett paket cigg som tack! hih

idag ska vi te öppna ja å clara... stackars noa e sjuk å kan inte följa me..

å i mån får ja pengar.. fan va gött.. hoppas vi får sålt vagnen snart oxå.. så vi kan köpa en annan och lite andra saker till henne oxå.. en lära gå vagn kanske..  å en gunga man sätter i taket. såg en sån bebis gunga för 129 kr i går.. hade vart ball å ha!!

"som en boll....."

i mån kommer mamma och sebbe ner hit... saknar min lilla spillevink... han e för go.
på lörda  e de film premiär för 3an... då blir de fin kläder.. och en massa dricka hoppas ja

annars vet ja inte va som händer i veckan.. ska me camilla te IKEA nån dag...

pöss å kram å hallonkräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback