helgen

tjo hoo då på er

va ju som sagt på kalas i lördas.. å vilket kalas det blev..haha. sjukt weird kväll/natt.. men de va ball
det började ju lite halv segt.. sen kom vi i gång med vårt sjuka sms skickande till och från varandras mobiler... aa de va lustigt.. å tog aldrig slut..
de blev en flaska vin och en halv flarra pepino.. sjukt gott.. plus en massa jätte go bål!!
det var även vad slagning om hur länge de skulle ta innan lilla jag satte mig vid datorn.. hah ni e la för roliga.. hade dock en egen plan på vägen dit att jag absolut inte skulle sätta mej där för att imonera på bror min.. men ja kunde fan itte hålla mej..
somnade i alla fall vid 6 tiden efter en massa om och men...
saknade dock min sanna.. även om de fanns dom som var ganska glada över att inte ha oss i samma rum då vi kan uppfattas som något störande och jobbigt.. förstår inte riktigt hur vi kan tolkas så... tycker det blrukar vara ganska ball.. med två börder brandt, en syster och vårt underbara bihang sanna... hahha

hade en sjuk huvudvärk när jag vaknade i alla fall.. tog mej hemmåt och inväntade lämnandet av mn dotter.. som sedan resulterade i att jag var sjukt arg och hela min dag var förstörd.. du e seriöst dumihuvet

sen kom sannis hem å vi pratade lite.. tod oss bort för att äta midda..

-JAG TYCKER I ALLA FALL  ATT VI BORDE DELA POTATISEN TILL HALVOR-

krögarpytt och dounats... kollade på film men jag somnade som jag alltid lyckas göra.. jag vet.. ja e tråkig
men jag kan väl inte rå för att jag altid e trött..

ska antagligen till matia i dag men jag vet inte om jag pallar.. å clara mår inte så bra heller.. fast hon e mycket bättre nu...

i mån e de familjerätten.. de ska bli spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback