blanddrycka

tänkte mest bara upplysa alla intresserade om att jag HAR brännt fett idag.. för enligt vissa personer..eller en viss person så behövde jag tydligen det... så jag och min god trogne vän.. tog en lång promenad i eftermiddas..för att göra just detta... sjukt skönt.. tog oss 1½timma.. från landala te chapman... de va nice

annars har inte så mkt hänt.. har fått clara.. ätit go mat... mmumma.. !! rensat kläder... å så...

jag e fortfarande sjukt trött.. vet itte va de e me mej...
på tisda ska ja äta BK me camilla.. sen ska vi på Lingon Å Blåbär homeparty.. ska bli nice de me... träffa lite nytt folk.. fast jag har en känning av att de e av de äldreslaget.. men de blir nog trevligt... haah!!!

å min lilla talliban här sov lite för länge i eftermiddas.. men nu har hon vart vaken en stund.. i sin säng å lekt.. fick välling å så la ja henne.. å nu har hon somnat helt av sig sj.. de e sjukt... de händer allderless för sällan..
fast så gjorde hon en morgon här... hon vakna vid typ 7 eller nått.. å ja vägrade gå upp. så hon satt å lekte lite... sen gnällde hon i typ 5 min... sen vakna ja igen kvart i 10 av att hon vaknade...
å då skulle ja ju mött emma.. kl 10 på hennes gård.. shit fick lite brottom... hahah.. men gött å få sova lite extra... hah

nä om man skulle sätta på O:C å kolla vidare.. pöösss å kram på allesammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback